Er du mellem 13-17 år kan du blive en del af UNG.

Sammen med vores Ungdomsinstruktører vil du blive introduceret til forskellige typer fiskeri, teknikker og grej,

og en masse fede oplevelser.

Hvad er UNG?

Er du medlem i Fiskeklub København, og er du mellem 13-17 år kan du, udover at deltage i alle vores almindelige aktiviteter, også komme med til særlige events for ungdoms-medlemmer.

Arrangementerne vil stå på hyggelige klubaftener med fluebinding, grej nørderi og en masse røverhistorier, og så vil der være ture ud til vandet efter sæsonens fisk. Turen vil enten gå til et spændende spot i Københavns-området eller på en ægte kyst-tur.

Vores knivskarpe Ungdomsinstruktører er klar til at give den gas ved vandet og i klubben. De har alle selv gået på ungdomshold som yngre, og glæder sig til at give det videre til den nye generation.

Og, så vil du blive en del af Facebook gruppen for FKK UNG, hvor du kan møde alle de andre unge medlemmer i Fiskeklub København.

Praktisk information

• Alle kan deltage i FKK UNG arrangementer.

Om du er begynder eller øvet, så vil vores instruktører sørge for, at hjælpe dig godt videre med dit fiskeri, lige præcis der hvor du er.

• Vi har et stort udvalg af lånestænger og endegrej tilgængeligt i klubben.

Vi skal dog vide senest 24 timer før et arrangement, om du ønsker at låne grej af klubben, så vi kan tage det med.

• Det er forskelligt fra gang til gang, hvad der fiskes efter.

Afhængigt af hvor turen går hen vil det derfor både ske, at der skal fiskes efter gedder, karper, hornfisk, havørred, makrel, fladfisk eller noget helt andet.

• Det vil altid fremgå i arrangementets beskrivelse om det er åbent for alle.

Der vil være et tilmeldingsgebyr for ikke-medlemmer.

• Det er gratis for medlemmer af Fiskeklub København at deltage i FKK UNG arrangementer, med mindre andet er nævnt.

Ikke-medlemmer vil blive pålagt et deltagergebyr. Dette beskrives under det enkelte arrangement.

• Vi har et skarpt hold Ungdomsinstruktører der vil varetage undervisningen ved de enkelte arrangementer.

Der er indhentet børneattest på alle instruktører og hjælpere.

• Til de ugentlige klubaftener, vil der blive meldt ud seneste to dage inden, hvor turen går hen. Vi forsøger altid at finde mødesteder, der er nogenlunde let fremkommelige med både bil, cykel og offentlig transport.

Det vil i udgangspunktet være op til den enkelte deltager selv, at komme frem til mødestedet. Afhængigt af turen vil der kunne være et fælles samlingssted hvor gruppen følges videre ud til fiskespottet.

Går turen ud af København vil der være fælles afgang fra et aftalt mødested. Det vil variere fra gang til gang, men vi vil i udgangspunktet sørge for samkørsel. Vi håber på sigt, at kunne anskaffe en minibus til formålet.

• Alle informationer vil blive delt i det enkelte events beskrivelse, både her på sitet og på Facebook eventet.

Dertil vil vi sende mails såfremt det er relevant.

Alle UNG-medlemmer vil desuden blive inviteret til at være med i FKK UNG Facebook gruppen.

Har du spørgsmål er du altid velkommen til at kontakte UNG leder Mikkel Schwarz Berg på kontakt@fiskeklubkbh.dk

Team UNG

• Mikkel Schwarz Berg

UNG leder

• Jan Schrader

• Joshua Krak

• Mathias Lentoft

• Johan Chadfield

• Max Bartholin

UNG Instruktør

• Otto Jørgensen

UNG Instruktør

• Marie Brandt

U18 Kaptajn

Kontingent

Alle kontingenter er inkl. forbundskontingent til Danmarks Sportsfiskerforbund.

Tilmelding foregår på Danmarks Sportsfiskerforbunds hjemmeside,
og du vil derfor bliver ført videre til deres side, når du trykker på “Bliv medlem”.

300 kr

Beløbet dækker for d.d. - 31. december 2024